Waluty:
czerwona kurtka puchowa damska ,kurtka zimowa puchowa damska ,lekka kurtka puchowa damska,kurtka skórzana pilotka ,kurtka skórzana na motor,kurtka lotnicza skórzana
<
Str. główna ::  Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty


1. Zwroty:

Nasza strona z dumą zapewnia naszym klientom produkty najwyższej jakości. Jeśli jednak nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu, po prostu zwróć go niezużytego i nieuprawnionego w ciągu 30 dni od daty zamówienia na fakturze w celu uzyskania zwrotu pieniędzy. Wypełnij Formularz Zwrotów, który został dołączony do przesyłki, podając przyczynę zwrotu jako "Brak elementu". Wyślij to wraz z zakupem, w oryginalnym opakowaniu, za pomocą Etykiety z adresem zwrotnym dołączonej do przesyłki.

Gdy tylko otrzymamy zwracany przedmiot z powiadomieniem o anulowaniu tego zamówienia, zwrócimy cenę zakupu tego produktu. Nie zwracamy Ci zwykłej opłaty pocztowej za przedmiot, chyba że dostarczyliśmy przedmiot do Ciebie w wyniku błędu (pozycja "Niepoprawnie") lub jeśli przedmiot jest uszkodzony lub wadliwy.

Jeśli kupiłeś na stronie internetowej i jesteś niezadowolony z powodu wady produkcyjnej, a minęło 30 dni od daty zakupu, możemy odroczyć do 6 miesięcy od momentu zakupu, aby zwrócić go na wymianę. Należy pamiętać, że w tym przypadku oferuje zastępstwo dowolnej z wartości równej lub mniejszej wartości, która jest dostępna na naszej stronie internetowej w swoim rozmiarze. Jeśli nie dokonałeś zakupu na stronie internetowej, przekażemy szczegóły Twojego zamówienia do odpowiedniego przedstawiciela obsługi klienta. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotu lub wymiany towaru, skontaktuj się z nami. Pamiętaj, aby podać swoje imię i numer potwierdzenia zamówienia.

2. Zwroty:

Kiedy odeślesz przedmiot do nas, sprawdzimy i przetworzymy zwróconą rzecz, a następnie powiadomimy Cię e-mailem o zwrocie środków. Możesz oczekiwać zwrotu w tej samej formie płatności, która została pierwotnie wykorzystana do zakupu w ciągu trzech tygodni od otrzymania przez nas zwrotu. Jeśli zwrot pieniędzy nie pojawi się na Twoim Koncie po czterech tygodniach od dnia, w którym wysłałeś nam swój zwrot, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

3. Jak obliczane są refundacje:

Produkty zwrócone, ponieważ są uszkodzone, wadliwe lub niepoprawne

Jeśli zwracasz przedmiot z powodu błędu z naszej strony lub, zgodnie z naszymi zasadami dotyczącymi zwrotów, ponieważ jest on uszkodzony lub wadliwy, zwrócimy koszty wysyłki związane z wysłaniem produktu do Ciebie i zapłacimy Ci koszty jego zwrotu do nam poprzez zwrot kosztów przesyłki zwrotnej.

Nasza strona internetowa sprawdzi wszystkie przedmioty zwrócone jako uszkodzone lub wadliwe. W przypadku, gdy nie znajdziemy winy, zastrzegamy sobie prawo do naliczenia opłaty za przedmiot / y oraz do odzyskania od nas opłat i wydatków.

Nasza strona internetowa wyśle ​​ci tylko zamiennik uszkodzonego, wadliwego lub niewłaściwego przedmiotu, gdy zwrócisz nam przedmiot, a my go otrzymaliśmy i sprawdziliśmy.

Uwaga: Wadliwe elementy muszą zostać wysłane do nas w ciągu 6 miesięcy od zakupu.

Powrót